Zaj-baj

Zaj-baj

Gyorsjelentés - április 30.

2015. május 03. - paranoise

A továbbiakban ha nem is naponta, de legalább hetente egy viszonylag rövid, tényszerű bejegyzést teszek közzé arról, mikor melyik szórakozóhely milyen zenei programmal szórakoztatott bennünket - akaratunk ellenére.

Ezt a hétvégét is a Budapest Park nyerte. Csütörtökön ismét megdöntött minden eddigi rekordot, legalábbis ami a hangerőt illeti. A koncertet nem hallottuk - az nyilván a Nagyszínpadon ment, elég nagy baj lenne, ha az is elhallatszana idáig, hiszen a hátát fordítja felénk... Az éjszakai buli viszont olyan hangosra sikeredett, hogy minden védekezés hiábavaló volt ellene.

Pedig próbálkoztam ám: vettem a a héten egy füldugót, nem is gyenge darabot: 25 dB-t csillapít a mély frekvenciákon. Leültem a nappaliban, bekapcsoltam a zenét, megemeltem a basszust, betettem a füldugót - és lőn (majdnem) csend... Na de sebaj, a Parkból érkező tucc-tucc áttörte ezt az akadályt! Azt nem merném állítani, hogy most is a zajra ébredtem fel hajnali fél 2-kor - valószínűleg inkább arra, hogy nem szoktam még hozzá a füldugóhoz. Viszont tény, hogy a zaj a füldugón is keresztüljutott. A szomszédom pedig arról panaszkodott reggel, hogy a tetőtéri hálószobájából le kellett költözködjön hajnali 3-kor a földszinti nappaliban lévő heverőre, mert a zajról csukott ablak mellett sem bírt aludni.

Emlékeztetőül: Kispest, Wekerletelep...

"Kedves" Budapest Park, biztosan rendben van ez így?

paranoise

süti beállítások módosítása